Δεν είναι καθόλου τυχαία η γενίκευση οτι οι καθηγήτριες είναι ΣΚΥΛΕΣ και οι καθηγητές ΜΑΛΑΚΕΣ! Αυτή είναι κατα κόρον οι πιο συνηθισμένοι χαρακτηρισμοί των καθηγητών από τους μαθητές. Σε αυτό το θέμα θα αναφερθώ πως να συμπεριφερθείτε στις σκύλες όταν μιλάτε στο μάθημα.
Μετά από χρόνια εμπειρία σε Γυμνάσιο και Λύκειο στους διαδρόμους από σκύλες, σας γράφω τα συμπεράσματα μου για να μαθαίνετε οι νεώτεροι και να προσέχετε οι παλαιότεροι.
Είστε στο μάθημα και σας ρωτάει ο συμμαθητής σας κάτι, από ευγένεια και μόνο ΟΦΕΙΛΕΤΕ να απαντήσετε αλλιώς θα είστε αγενείς. Απαντάτε λοιπόν κανονικά στον συμμαθητής σας αλλά σας παίρνει χαμπάρι η καθηγήτρια. Μιλάμε για καθηγήτριες που δεν έχουν νευρικό κλονισμό με την καλημέρα. Η καθηγητρία επειδή είναι γυναίκα διαθέτει το μητρικό ένστικτο, την μητρική φροντίδα γι αυτό και θα έχετε κάμποσες ευκαιρίες...Τα βήματα που ακολουθεί Η ΣΚΥΛΑ είναι τα εξής:
Α) Εκπαιδευτικό τακ
Αυτό σημαίνει οτι σας έχει πάρει είδηση, αλλα δεν σας κάνει προσωπική παρατήρηση, απλά αναφέρετε γενικά χωρίς να σας κοιτάξει και χωρίς να αναφέρει το όνομα σας... Οπότε συνεχίζετε παρά την αγένεια της καθηγήτριας να σας διακόψει...
Β) Ειρωνικό Σχόλιο
Εδώ θα πει μία ατάκα τύπου «Τα ξέρεις και μιλάς; Αν είναι να σηκωθείς να τα πεις εσύ» επειδή έχω παρατηρήσει πως κάποιοι μαθητές σε αυτό το γραφικότατο σχόλιο χαχανογελάνε αν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία να βάλετε κομπρέσες στον κώλο σας γιατί πάσχετε από κρυοκολίτιδα. Για δεύτερη φορά η καθηγήτρια σας διέκοψε, επειδή όμως εσείς δεν είστε αγενείς προς τον πλησίον, δηλαδή τον συμμαθητής σας ΟΦΕΙΛΕΤΕ να του απαντήσετε, μην τα ξαναλέμε!
Γ) Επίπληξη με αγριεμένο ύφος
Σε αυτό το σημείο είναι που αρχίζει να φορτώνει και απειλεί με ωριαία απουσία ή ένα καφεδάκι με την διευθύντρια. Από την αντίδρασή σας εξαρτάται αν θα υπάρξει και άλλη ευκαιρία. Το σχολίο «μα κυρία δεν μιλήσα» απο την στιγμή που σας έχει δει είναι ηλίθειο, οπότε συνισταται το κατέβασμα της κεφαλής, αυτό ερμηνεύεται ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ φυσικά από την καθηγήτρια ως παραδοχή της ενοχής..Χέστε την!!!
Με την ευκαιρία όσον αφορά το Κατέβασμα της κεφαλής, συνίσταται επι παντός καιρού ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΘΡΑΝΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΡΑ. Ειδικά όταν στην καθηγήτρια λείπουν τα μπροστινά δόντια ή εχει μεγάλα κένα όπως ο Π. Φιλιππίδης διότι είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως τα δόντια αυτά συγκρατούν τα σάλια, εκτός αν είστε phyco και γουστάρετε το φτύσιμο. Επίσης συνίσταται για λόγους φτυσίματος αλλά και ασφάλειας των οφθαλμών σας οταν έχετε ΥΠΟΝΟΙΑ οτι η καθηγήτρια φοράει μασέλα.
Αν δεν σας έχει πετάξει ως εδώ με βολέ από το παράθυρο σαν να ταν ο Κασίγιας, έρχεται το τέλος σας αδέρφια...
Δ) Δυϊσμός
Εδώ θα θα συναντήσετε δύο μυθολογικά τέρατα σε ένα...Την Σκύλα και την Χάριβδη!
Εσείς λοιπόν δεν έχετε ολοκληρώσει με τον συμμαθητή σας την συζήτηση επειδή η καθηγήτρια είναι αναίσθητη και δεν μπορεί να καταλάβει την σοβαρότητα της υπόθεσης. Είναι η στιγμή που θα διακόψει τον μαθητή "Α" που παπαγαλίζει την μετάφραση απο τον Θουκυδίδη και θα αρχίζει να τσιρίζει σε εσάς έχοντας πεταχτεί τα μάτια εξώ, οι φλέβες του λαιμού της να διαγράφονται μία μία και να πετάει λάσπες προς το πρόσωπό σας οτι μιλάτε συνεχώς. Σημείωση: Ο μαθητής Α ως σωστός παπαγάλος του εκπαιδευτικού συστήματος μπορεί να ανοίξει την μετάφραση να την δει.
Σε αυτό το σημείο πρέπει να βγείτε έξω. Όχι επειδή θα σας το πει η καθηγήτριά σας αλλά για την δικιά σας σωτηρία...
Ελπίζω να ζησετε...Και μην ξεχνάτε μαθητής χωρίς να χει πάρει ΑΠΟΒΟΛΗ δεν ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΜΑΘΗΤΗΣ!
Με εκτίμηση,
Η παρούσα του διαδρόμου
by tsaxpina
Μετά από χρόνια εμπειρία σε Γυμνάσιο και Λύκειο στους διαδρόμους από σκύλες, σας γράφω τα συμπεράσματα μου για να μαθαίνετε οι νεώτεροι και να προσέχετε οι παλαιότεροι.
Είστε στο μάθημα και σας ρωτάει ο συμμαθητής σας κάτι, από ευγένεια και μόνο ΟΦΕΙΛΕΤΕ να απαντήσετε αλλιώς θα είστε αγενείς. Απαντάτε λοιπόν κανονικά στον συμμαθητής σας αλλά σας παίρνει χαμπάρι η καθηγήτρια. Μιλάμε για καθηγήτριες που δεν έχουν νευρικό κλονισμό με την καλημέρα. Η καθηγητρία επειδή είναι γυναίκα διαθέτει το μητρικό ένστικτο, την μητρική φροντίδα γι αυτό και θα έχετε κάμποσες ευκαιρίες...Τα βήματα που ακολουθεί Η ΣΚΥΛΑ είναι τα εξής:
Α) Εκπαιδευτικό τακ
Αυτό σημαίνει οτι σας έχει πάρει είδηση, αλλα δεν σας κάνει προσωπική παρατήρηση, απλά αναφέρετε γενικά χωρίς να σας κοιτάξει και χωρίς να αναφέρει το όνομα σας... Οπότε συνεχίζετε παρά την αγένεια της καθηγήτριας να σας διακόψει...
Β) Ειρωνικό Σχόλιο
Εδώ θα πει μία ατάκα τύπου «Τα ξέρεις και μιλάς; Αν είναι να σηκωθείς να τα πεις εσύ» επειδή έχω παρατηρήσει πως κάποιοι μαθητές σε αυτό το γραφικότατο σχόλιο χαχανογελάνε αν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία να βάλετε κομπρέσες στον κώλο σας γιατί πάσχετε από κρυοκολίτιδα. Για δεύτερη φορά η καθηγήτρια σας διέκοψε, επειδή όμως εσείς δεν είστε αγενείς προς τον πλησίον, δηλαδή τον συμμαθητής σας ΟΦΕΙΛΕΤΕ να του απαντήσετε, μην τα ξαναλέμε!
Γ) Επίπληξη με αγριεμένο ύφος
Σε αυτό το σημείο είναι που αρχίζει να φορτώνει και απειλεί με ωριαία απουσία ή ένα καφεδάκι με την διευθύντρια. Από την αντίδρασή σας εξαρτάται αν θα υπάρξει και άλλη ευκαιρία. Το σχολίο «μα κυρία δεν μιλήσα» απο την στιγμή που σας έχει δει είναι ηλίθειο, οπότε συνισταται το κατέβασμα της κεφαλής, αυτό ερμηνεύεται ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ φυσικά από την καθηγήτρια ως παραδοχή της ενοχής..Χέστε την!!!
Με την ευκαιρία όσον αφορά το Κατέβασμα της κεφαλής, συνίσταται επι παντός καιρού ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΘΡΑΝΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΡΑ. Ειδικά όταν στην καθηγήτρια λείπουν τα μπροστινά δόντια ή εχει μεγάλα κένα όπως ο Π. Φιλιππίδης διότι είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως τα δόντια αυτά συγκρατούν τα σάλια, εκτός αν είστε phyco και γουστάρετε το φτύσιμο. Επίσης συνίσταται για λόγους φτυσίματος αλλά και ασφάλειας των οφθαλμών σας οταν έχετε ΥΠΟΝΟΙΑ οτι η καθηγήτρια φοράει μασέλα.
Αν δεν σας έχει πετάξει ως εδώ με βολέ από το παράθυρο σαν να ταν ο Κασίγιας, έρχεται το τέλος σας αδέρφια...
Δ) Δυϊσμός
Εδώ θα θα συναντήσετε δύο μυθολογικά τέρατα σε ένα...Την Σκύλα και την Χάριβδη!
Εσείς λοιπόν δεν έχετε ολοκληρώσει με τον συμμαθητή σας την συζήτηση επειδή η καθηγήτρια είναι αναίσθητη και δεν μπορεί να καταλάβει την σοβαρότητα της υπόθεσης. Είναι η στιγμή που θα διακόψει τον μαθητή "Α" που παπαγαλίζει την μετάφραση απο τον Θουκυδίδη και θα αρχίζει να τσιρίζει σε εσάς έχοντας πεταχτεί τα μάτια εξώ, οι φλέβες του λαιμού της να διαγράφονται μία μία και να πετάει λάσπες προς το πρόσωπό σας οτι μιλάτε συνεχώς. Σημείωση: Ο μαθητής Α ως σωστός παπαγάλος του εκπαιδευτικού συστήματος μπορεί να ανοίξει την μετάφραση να την δει.
Σε αυτό το σημείο πρέπει να βγείτε έξω. Όχι επειδή θα σας το πει η καθηγήτριά σας αλλά για την δικιά σας σωτηρία...
Ελπίζω να ζησετε...Και μην ξεχνάτε μαθητής χωρίς να χει πάρει ΑΠΟΒΟΛΗ δεν ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΜΑΘΗΤΗΣ!
Με εκτίμηση,
Η παρούσα του διαδρόμου
by tsaxpina
1 σχόλιο:
Βάλτε και μία πηγή από που ψαρέψατε το κείμενο από την στιγμή που δεν είναι δικό σας. Το κείμενο είναι αντιγραφή από εδώ http://itsaxpina.blogspot.com/2010/11/blog-post_10.html
Δημοσίευση σχολίου