Coutsobolitan PhotoTrail

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Ευ βρίζειν! ...

Photobucket

Η υποκρισία και ο ψευτοφονταμενταλισμός ορισμένων δεν έχει όρια!

Ναι την βρίσκω με το να μπινελικωνω τα κακώς κείμενα, μπας και ανοίξουμε τα μάτια μας επιτέλους.
Θα μου πεις και από ένα blog που δεν το διαβάζει ούτε μία τρίχα από τα @@ της Ελλάδας θα σε πάρουν στα σοβαρά;

Χέστηκα αν θα με πάρουν στα σοβαρά ή θα με κράξουν, άμα αυτή η χώρα έπαιρνε στα σοβαρά τα σοβαρά πράγματα δεν θα είχαμε φτάσει εδώ. Έρχεται κάθε εξυπνάκιας ανώνυμος και αντί να μείνει στο άρθρο σχολιάζει μία λέξη που μπορεί λόγω κεκτημένης ταχύτητας να την έγραψα λάθος...ΠΑΣΟ πάρε prozac να ηρεμήσεις  τυφλέ.

«Μα είσαι κοπέλα τουλάχιστον περιόρισε το μπινελικί που ρίχνεις...Χάνεις την θηλυκότητα» Μου λέει η φίλη μου, και ;
Δεν κατάλαβα, γιατί άμα βρίζω θα μου φυτρώσουν αρχίδια και θα γίνω κάτι άλλο από θηλυκό; Αρσενικό ας πούμε;
Μην παρερμηνεύουμε όρους και σημασίες, όποιος ισχυρίζεται οτι μία κοπέλα που βρίζει χάνει την θηλυκοτητά της, τον καλώ να μου ορίσει την έννοια "θηλυκότητα".

Συζητάω αυτές τις μέρες σε ένα forum, και μέσα σε μία συζήτηση χαρακτήρισα τον Άνθιμο τον γνωστό Μητροπολίτη "Καρκίνωμα" και έσπευσε ένας να με κατηγορήσει λέγοντας μου, αν έχω το δικαίωμα σε μία δημοκρατική κοινωνία να βρίζω ανθρώπους;

Εσείς τι λέτε το έχουμε το δικαίωμα;

Εγώ πιστεύω πως από την στιγμή που ο καθένας παραβιάζει δικαιώματά μας πόσο μάλλον το ΣΥΝΤΑΓΜΑ μας έχουμε κάθε δικαίωμα να τα υπερασπιστούμε και το μπινελίκι είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε! Γιατί είναι ηθικός αυτός που με λέει πόρνη, επειδή δεν είμαι παντρεμένη  και δεν είμαι εγώ που τον λέω "Καρκινώμα" που κοιτάει την μπίζνα ενώ "υποτίθεται" πως πρεσβεύει άλλα πράγματα;

Επίσης μην ξεχνάμε και το σημαντικότατο άρθρο του Συντάγματος , για εμένα!
Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη Βία
Ας μην μένουμε σε σεμνοπρεπεί πράγματα που πλέον δεν υφίστανται!
Το βρισίδι εννοείται πως δεν είναι καλό, αλλά είναι ένα μέσο στην σύγχρονή κοινωνία αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους τι να κάνουμε...

Το μόνο που πρέπει να ξεχωρίσουμε είναι να μην μπερδεύουμε το βρισίδι με την συκοφαντία!
Αν και στην σάτιρα δεν υπάρχει τέτοιος διαχωρισμός, ωστοσο επειδή η κοινωνία μας παρά έχει γίνει ευαίσθητη ας τα ξεχωρίσουμε.
by http://itsaxpina.blogspot.com/2010/11/blog-post_27.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails

coutsobolitan tools