Coutsobolitan PhotoTrail

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Σκατά που μυρίζουν, δεν σκοτώνουν!

Από εδώ και πέρα δεν θα λέω oh my god, θα το προσδιορίζω καλύτερα, oh my shit. 
Αυτά τα σκατά με καταδιώκουν είτε στους κατσικόδρομους της Αθήνας είτε από τους γείτονες, επίσης δεν υπάρχει ανάρτηση που να μην έχω αναφέρει την λέξη σκατά ή κάτι παρεμφερές, μου βγαίνει αυθόρμητα...

Τις προάλλες προχώραγα  στον δρόμο με ένα μάυρο τζίν και κόντευα να σκοτωθώ από μία πυραμίδα σκατών από σκύλους και γάτες, και άμα έπεφτα ποιος θα με σήκωνε που θα βρώμαγα; Καλά όχι πως αν δεν βρώμαγα θα νοιαζόταν κανείς για εμένα, όπως και εγώ για τους άλλους (είμαι ειλικρινής).

Οι καθαριστές της Βουλής μήπως να βγουν και λίγο προς Μοναστηράκι να μαζέψουν τα σκατά από τους σκύλους;

Να δικαιολογήσουν ρε παιδί μου τα χιλιάρικα που παίρνουν, να κάνουν μία αλλαγή παραστάσεων...Να φύγουν από τα σκατά με πόδια που είναι οι πολιτικοί και να μαζέψουν τα απλά κοινά- καθημερινά σκατά που αποτελούν δημόσιο κίνδυνο για τους πεζούς κυρίως για τους ψηλομύτες που κοιτάνε σαν τις κότες τον ουρανό... Αλλα θα μου πεις πως και η τελευταία καθαρίστρια στην Βουλή με τον μισθό που παίρνει και αυτή η ψηλομύτα θα ναι...ΧΕΣΤΗΚΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!

Και πες αυτό λύνετε (λέμε τώρα) η χαβούζα από πίσω μου; Πάει τουαλέτα για χέσιμο το βράδυ γύρω στις 2:15...Δεν φαντάζεσαι ο αντήλλαλος από το παραθυράκι που βγαίνει πως κάνει. Νομίζεις οτι γκρεμίζεται πόλη ολόκληρη. Ξεκινάει σιγά με ένα αθώο "πρς" και μετά ακούς:

Πρρροουουυυυιιιιτσςςς (Εντερικό κενό....) ΠλΑΑΑΑΑΑφ

Ακούγεται μέχρι και η ελεύθερη πτώση της κουράδας, και τα απόνερα που βγαίνουν απέξω, βασικά δεν θα βγαίνουν απέξω γιατί η κολάρα της θα έχει βουλώσει όλη την διαάμετρο της λεκάνης.
Σκέψου να πάει κανένα ταξίδι με αεροπλάνο και να πάει τουαλέτα, θα σφινώσει, θα χαλάσει η τουαλέτα και θα μας έρθουν τα παξιμάδια στα κέφαλια μας...

Δεν είναι κατάσταση αυτή, άμα είστε ευαίσθητοι σαν και εμένα, θα βλέπετε και εσείς σκατά παντού...Στην τηλεόραση, στον δρόμο, στην Βουλή, στο σπίτι, παντού.

Προσοχή: Σκατά που μυρίζουν, δεν σκοτώνουν.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails

coutsobolitan tools