Coutsobolitan PhotoTrail

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Fucking victims ....

Φέτος ξαναήρθαν οι βάτες στη μόδα.Γελοιότητα να γίνεσαι σαν το σταυρό του Νότου με αυτές τις αηδίες στους ώμους, αλλά όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο μόδιστρος γελάει.

Το μόνο ωραίο στην υπόθεση αυτή, είναι πως θα ξαναφορέσει η μάνα μου εκείνο το σακάκι που αρνιόταν να πετάξει 25 χρόνια.
Γιατί έτσι είναι η μόδα.
Επαναλαμβάνεται, σαν την ιστορία.

Και όχι μόνο η μόδα, το design γενικότερα.

Το μόνο πράγμα που εξελίσσεται ακούραστα τα τελευταία χρόνια παραμένοντας πάντα γεμάτο φρέσκιες ιδέες και τσαχπίνικες πινελιές χαράς, είναι το γκομενικό.
Ύστερα από χιλιάδες χρόνια μονογαμίας και μούχλας, στον εικοστό αιώνα το γκομενικό ζήτημα απέκτησε τέτοια δυναμική που τη ζήλεψαν κι οι τουρμπίνες.

Σεξουαλική επανάσταση ήτοι one night stands, παρτούζες αμφί-ομό-ετερό, παράλληλες σχέσεις, τρίγωνα, γάμοι, διαζύγια, κερατώματα και τα γνωστά τζετζερέδια.

Όταν η φάση άρχισε να μην έχει πια πλάκα, το γκομενικό καλωσόρισε το 2000 με μια νέα τάση που ανακούφισε τα έτερα ήμισυ του Δυτικού κόσμου, γιατί γι αυτό τον κόσμο μιλάμε, αφού ο Ανατολικός ράβεται ακόμα στο Κοράνι.

Η νέα τάση έφερε το όνομα "Ελεύθερη σχέση".Έβγαινα ας πούμε εγώ με τον Μπάμπη για κάνα ποτό και κάνα πούτσο μετά, και 1 η ώρα ήμουν στο κρεβατάκι μου.
Σε δυο μέρες που ήθελα τα ίδια δεν τηλεφωνούσα στον Μπάμπη αλλά στον Μήτσο, μια και έβγαινα με το γράμμα "Μι" εκείνο τον καιρό.
Αν δεν μπορούσε ο Μήτσος γιατί έβγαινε με το "Κάπα" ενώ εμένα το όνομα μου αρχίζει από "Ταυ", τηλεφωνούσα στον Μπίλυ.
Αν δεν μπορούσε αυτός, ούτε κανένας άλλος στο "Μι" προχωρούσα στο "Νι" κι αν δεν μπορούσαν κι αυτοί, έβγαινα αναγκαστικά με τον Μπάμπη.

Όπως έγινε κατανοητό, ο Μπάμπης ήταν η ελεύθερη σχέση μου.
Από μακριά κι αγαπημένοι.
Έκανα ελεύθερη σχέση με όλα τα γράμματα του αλφάβητου και δεν μετάνιωσα.
Απέκτησα πολλούς φίλους και έγινα expert στη μοριακή βιολογία.
Επιλέον, το σπίτι μου ήταν πεντακάθαρο, αφού δεν είχα σταθερή σχέση με άντρα να αφήνει το φλιτζάνι στο νεροχύτη και το βρακί στα άπλυτα, ή το ανάποδο καμιά φορά.

Βαρέθηκα όμως.Όλοι βαρεθήκαμε.
Άρχισα να βγαίνω με τις φίλες μου κι αυτές μαζί μου, αδιαφορώντας για οτιδήποτε φοράει μποξεράκι.
Τα μποξεράκια, το ίδιο.
Μας κοιτούσαν κι έβλεπαν τον τοίχο πίσω μας.

Είχαμε περάσει στην εποχή του "Όχι σεξ, μόνο φίλοι" κάτι που χρειαζόταν κατά την άποψη μου, για να ξεκουραστούν οι κάνουλες.
Επειδή όμως όπως είπαμε το γκομενικό ελίσσεται σαν χέλι μες στη βαζελίνη, καλωσορίσαμε τη νέα δεκαετία με την ολοκαίνουργια τάση που λέγεται "Αντισχέση".

Τα fucking victims την υιοθέτησαν με ζέση.
Οι ντουλάπες άνοιξαν, τα ρούχα αερίστηκαν, τα γυμναστήρια ξαναγέμισαν χαρούμενους ανθρώπους.

Η Αντισχέση μοιάζει πολύ με την "Ελεύθερη σχέση" αλλά καμία σχέση.
Θα εξηγήσω ώστε μη χάνουμε χρόνο παιδιά, για ένα γαμήσι ζούμε.
Γνωρίζω τον Χάρη.
Ο Χάρης μου αρέσει από την πρώτη στιγμή, τόσο, που σε παλιότερες εποχές θα ήθελα να κάνω μαζί του όχι μόνο σχέση, αλλά τρίδυμα, καθαρίζοντας επιπλέον το καπάκι της λεκάνης που θα κατουράει.
Σαν σύγχρονος άνθρωπος που είμαι, αυτό μου απαγορεύεται.
Πρέπει να κάνω μαζί του Αντισχέση.
Βγαίνω με τον Χάρη, έχω αισθήματα γι αυτόν, το ίδιο αυτός για μένα, και επιθυμούμε διακαώς να δούμε ο ένας τον άλλον με μια υπέροχη κανονική σχέση.

Αντιλαμβανόμαστε όλοι πως στη νέα τάση υπάρχει μια πινελιά Ρετρό, η σχέση, αλλά δεν μασάμε, είναι αντικατοπτρισμός.
Θέλεις να δεις αυτόν που επιθυμείς τρελά, να κάνει σχέση με άλλον.
Ονειρεύεσαι την ευτυχία του μέσα από τρίτο πρόσωπο.
Με πηδάει ωραιότατα ο Χάρης και παρακαλάω να βρεθεί μία άλλη να ευχαριστηθεί επίσης.
Ο Χάρης από τη μεριά του εύχεται να συναντήσω αυτόν τον ένα παραπάνω πόντο που του λείπει.
Το επόμενο βράδυ βγαίνω με τον γκόμενο που φρόντισε να μου γνωρίσει, κι εκείνος με μια ξαδέλφη που του σύστησα, μήπως τη γουστάρει.

Είναι σαφές πως με την Αντισχέση έχουμε περάσει υπέρλαμπρα ως είδος στην τρίτη χιλιετία με εφαρμοσμένη ανωτερότητα, ουμανισμό και ισοπέδωση του καταστροφικού "εγώ" που ταλάνισε τον κόσμο εκατονταετίες ολόκληρες.
Το σπουδαιότερο όμως είναι πως με την Αντισχέση δεν αναλαμβάνεις ρίσκο να δεσμευτείς με το άλλο πρόσωπο, αποφεύγεις πιθανή μελλοντική απόρριψη, και δεν αντιμετωπίζεις την ανικανότητα σου να μεγαλώσεις παιδιά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Πετάς το μπαλάκι σε άλλον, ενώ ξενογαμάς με πιστοποιητικό iso.
Στην Ελεύθερη σχέση όλα αυτά απουσίαζαν.
Αλλά ο Δυτικός πολιτισμός εκλεπτύνεται, ο άνθρωπος ωριμάζει και τα γκομενικά οφείλουν να προσαρμόζονται στις αλλαγές.

Πρόσφατα ξεκίνησα Αντισχέση με τον Πάνο.
Δεν ξέρω αν μου γνωρίσει κανέναν, ελπίζω όχι γιατί είμαι νέα ακόμα.
Ίσως κάνω στο μέλλον κάναν Αντιγάμο για τα γεράματα.
by tsaousa

1 σχόλιο:

tsaousa είπε...

Σου είπα ΡΕ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ, ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΒΑΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΔΩ!!! ΘΑ ΒΡΩ ΤΗΝ IP ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ...

Related Posts with Thumbnails

coutsobolitan tools