Coutsobolitan PhotoTrail

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Βολεμένοι της Ελλάδας, αη στα γαμίδια!

Photobucket

Αυτή η χώρα πραγματικά δεν θα πάει πουθενά, και ξέρεις γιατί;

Γιατί έχουμε πολλούς κολοβολεψάκιδες που κοιτάνε που θα ακουμπήσουν την σκατιασμένη κολάρα τους και φυσικά να είναι κοντά στο «ταμείο»

Μαλάκα Νεοέλληνα, να σου θυμήσω οτι για να έχεις εσύ το νέο capasitive i pad και να μαλακίζεσαι με τα angry birds, να έχεις το καινούριο Ps3 και να λιώνεις σε Grandturismo και ΠΡο ηλίθιε κάποιοι σκοτώθηκαν κυριολεκτικά.

Έχω βαρεθεί να βλέπω μίζερουν ανθρώπους που κάποτε τα είχαν όλα, εν αντιθέσει με εμένα και όλους τους συνομηλικούς μου που είμαστε τελειωμένα χαρτιά! Αντελαβού Ζώο...

Σε προηγούμενη ανάρτηση είχα υπερασπιστεί το δικαίωμα της απεργίας παρότι πολλοι (βασικά όλοι οι σχολιαστές αντέδρασαν) τελικά είχαν δίκιο και εγώ είπα την μαλακία. Λάθος μου! Απεργία είναι να διεκδικείς αυτό που αξίζεις μαλάκα Δημόσιε ξυσταρχίδι! Γιατί ρε ζώο να σου δώσει παραπάνω και να μην σου κόψει που γέμισες τον κόσμο ψείρες από τα αρχίδια σου ή το μουνί σου εναλλακτικά;

Δεν θα χεις να φάς;

Χέστηκα φίλε μου γιατί χάρι στην δικιά σου βραδυκαυστια κοντεύω να πεινάσω και εγώ.\
Χέστηκα που δεν θα μπορείς να πάρεις το καινούριο HTC Desire την στιγμή που η γιαγιά δεν θα χει να φάει.

Και τον δεν θα χεις να φας είναι σχετικό...

Σχετικό μάλιστα έχω έναν θείο, ρεμάλι κυριολεκτικά που είναι οδηγός τρόλευ και παίρνει 2. 000 και κάτι και μέσα σε αυτά Επίδομα Κεραίας, το κέρατο μου το τράγιο και έχει το θράσσος γιατί περί θράσσους πρόκειται να κλαίγεται που του κόβουν... Ρε δημόσιε κοπρίτη ξέρεις τι είναι να δουλεύεις κανονικό 8ωρο και να παίρνεις 600;

Αντε τράβα να δεις και μέτα έλα να τα πούμε...

Έχουν γαμηθεί στις απεργίες τα Μέσα Μαζικής Ταλαιπωρίας...Οδηγοί του 040 (Πειραιάς - Σύνταγμα) αν συνεχιστούν οι απεργίες σας μέχρι τις 7-1-2010 να πάτε εσείς να τα βρείτε με την γραμματεία και να μου κάνετε δήλωση μαθημάτων... Είστε μαθημένοι εξάλλου οι δημόσιοι στην γαμημένη γραφειοκρατία...

Ξέρεις τι είναι να μην παίρνεις το αυτοκίνητο σου για να μην γίνεις και εσύ σαν τους περισσότερους μαλάκες που χέζονται στο κάθισμοα από την κίνηση, και να σε ταλαιπωρούν οι λεοφορειατζήδες; Και σαν να μην φτάνει αυτό άμα τους πεις και τίποτα στην λένε... Ρουφιάνα δεν είμαι αλλά δύο πράγματα που ξέρω θα τα ξεράσω:

Αν λοιπόν ένας κοπρίτης οδηγός σας φερθεί απαράδεκτα δύο πράγματα θα κάνετε...
1) θα δείτε την ώρα
2) τον αριθμό της πινακίδας ή τον κωδικό που έχουν στο τζάμι

Και καταγγελία..Περιμένω ρε μαλακοβγάλτη μισή ώρα να πάω στις υποχρεώσεις μου έρχεσαι σου σηκώνω το ξερό μου και δεν σταματάς καν;

Αρκετά τα πήρα με το θέμα...
Η αλήθεια είναι Δήλιε οτι το έχω αφήσει λίγο στην άκρη το blogging καθώς δεν προλαβαίνω, έχω πέσει με τα μούτρα στο διάβασμα για να μην τρέχω και δεν φτάνω τελευταία στιγμή και μετά δεν έχω καθόολου όρεξη για περαιτέρω σκέψη...
by http://itsaxpina.blogspot.com/2010/12/blog-post_21.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails

coutsobolitan tools