Coutsobolitan PhotoTrail

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Τί θα πάρετε μια που δεν παίρνετε δρόμο;

Κύριε Γιώργο. Είμαι ένας νέος αθυρόστομος και επιθετικός. Από πιτσιρικάς βρίζω σα νταλικέρης και γι' αυτό το λόγο ελάχιστοι με κάνουν παρέα. 

Ήθελα από καιρό να σας γράψω ένα γράμα αλλά επειδή είμαι πολύ κωλόπαιδο φοβόμουν μη με παρεξηγήσετε. 

Οι γονείς μου είναι δημόσιοι υπάλληλοι διορισμένοι από κάποιον μαλ@κα σαν και του λόγου σας εδώ και 25 περίπου χρόνια.
Ο μπαμπάς στη ΔΕΗ και η μαμά στην ΕΥΔΑΠ. 
Για 24 χρόνια περνούσαμε καλά. 

Και ξαφνικά ήρθατε εσείς Κύριε Γιώργο και μέσα σε ένα μόνο χρόνο τα κάνατε μπου@#έλο. Κάθε μέρα έπαιρνα χαρτζιλίκι ένα 20άρικο ατ ληστ και απ' όταν τους κόψατε τα δώρα παίρνω τ' αρ@#δια μου. 

Ο πατέρας μου έχει πάθει κατάθλιψη και η μάνα μου παίρνει τα ηρεμιστικά με τις χούφτες. Εγώ δε μπορώ να σταυρώσω ούτε μια γκόμενα γιατί δεν έχω φράγκο να την βγάλω για μια φραπεδιά και ο μεγαλύτερος αδερφός μου σταμάτησε το ταεκβοντο και το ποδόσφαιρο και το έχει ρίξει στο ποτό. 

Τα Σαββατοκύριακα σπανίως πηγαίνουμε στο πατρικό του πατέρα μου στη Σπάρτη γιατί η κωλοβενζίνα και τα γαμ@#ένα τα διόδια έχουν φτάσει στα ύψη. Κάθε μέρα στο σπίτι μου γίνεται της που#@νας το κάγκελο και σε λίγο μας βλέπω να σφαζόμαστε. Με δύο κωλομισθούς ποιος να πρωτοφάει. Πέντε στόματα είμαστε. Ξέχασα να σας πω ότι έχω και μια μικρότερη αδερφή. Εμείς δε δουλεύουμε. Εγώ τώρα θα πάω φαντάρος και ο αδερφός μου σπουδάζει πληροφορική στην Πάτρα. 

Τα μπικικίνια δε φτάνουν γιατί μας έχετε γα@#σει στους φόρους και στις αυξήσεις. Τώρα που έρχονται οι Δημοτικές θα ψηφίσω για δεύτερη φορά αλλά πλέον δεν την ξαναπατάω..Την πρώτη φορά που σας ψήφισα πιάστηκα πολύ μαλ@#ας αφού πίστεψα ότι λεφτά υπάρχουν. Τώρα που κατάλαβα πόσο ξεκ@#$@ρηδες είσαστε όλοι σας θα πάρετε τ' αρ@#δια μου. Όταν με το καλό τελειώσω με το στρατιωτικό μου ελπίζω να έχετε ξεκουμπιστεί. 

Το ξέρω ότι είναι απίθανο να πάρετε έτσι εύκολα δρόμο αφού από τα λίγα που ξέρω οι Ευρω-πέη και οι Αμερικανοεβραίοι σας συμπαθούν ιδιαιτέρως. Απλά ελπίζω ότι αργά ή γρήγορα θα καταλάβετε τις μαλ@#ιες που έχετε κάνει και θα πάτε στο δια@λο απο μόνος σας. Και επειδή δεν πολυπιστεύω ότι η χώρα θα σωθεί απο μαλ@#ες σαν κι εσάς και στο τέλος παρά τις θυσίες που κάνουμε το κ@βλί δεν το γλιτώνουμε θέλω να σας κάνω μια τελευταία ερώτηση..

Τι θα πάρετε μια που δεν παίρνετε δρόμο;
by Drakontas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails

coutsobolitan tools