Coutsobolitan PhotoTrail

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

ΠΑ, ΠΑ, ΡΙ, Α!!!!!


Αυτό θα ψηφίσω εγώ!Τέτοια περίοδο πάντα με πιάνουν τα διαόλια μου, γιατί περνάει ο κάθε μαλάκας ντελάλης 4 το μεσημέρι για να μου πει την τελευταία μαλακία για το εκλογικό του κέντρο.

Γυρίσαμε στην Ελλάδα του Σκοταδισμού, όχι οτι είχαμε φύγει και ποτέ...
Η διαφορά του τότε με το τώρα είναι ότι παλιά οι άνθρωποι ήταν έξυπνοι δεν καλοπιάνοντας με τα τοστάκια στο εκλογικό κέντρο του κάθε φίλοδοξου μαλακοκαύλη...

Πήγε μία θείτσα από απέναντι μου στο εκλογικό κέντρο ενός τέτοιου μαλακά και ενώ πήγε -και καλά- να τον βρίσει και να του υποδείξει τα προβλήματα της περιοχής γύρισε άλλος άνθρωπος επειδή είχε μπουφέ...

Έτσι είπε τουλάχιστον, θα δείξει ο χρόνος βέβαια με το που θα δουλέψει ο γιος της!
(Καταλαβαίνετε τι λέω...)

Έτσι φτάσαμε εδώ πάς για μάλλι και βγαίνεις κουρεμένος!
Πας για να βρίσεις και ξεφτυλίζεσαι μοιρολατρώντας και κάνοντας πελατειακές σχέσεις με τους πολιτικούς...
Είσαι άξια της μοίρας σου θειτσα, κακομοίρα!

Τέτοιοι άνθρωποι έφτασαν την Έλλαδα εδώ...Και απ οτι φαίνονται δεν πτοούνται με τίποτα, αντι να σκύψουν το κεφάλι τους και να το βουλώσουν για τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους κυκλοφορούν με το κεφάλι ψηλά, σαν να το άξιζαν!

Μωρή κότα τράβα και πηδήξου μπινότσουλα τελευταία...

Εγώ τελικά δεν θα απέχω θα πάω και θα ψηφίσω, θα πάρω το άσπρο και θα τους γράψω οτι μπινελίκι μου κατέβει για να μάθουν, η θα κάνω ένα κολάζ με τις ωραίες φωτογραφίες που κατα καιρούς έχω βρει, με διάφορους εβραιομασονικής καταγωγής. Τι να κάνω έτυχαν οι εκλογές σε περίοδο που μ εχει πιάσει διάυγεια και δημιουργηκότητα...
by tsaxpina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails

coutsobolitan tools