Coutsobolitan PhotoTrail

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Το τομάρι ΜΟΥ ...

''Ταξιδεύω για να σώσω τη χώρα ΜΟΥ". Δεν προλαβαίνεις τις παπαριές του πια. Μας έχει γίνει συνήθεια όπως ο φόνος και τα ξέκωλα στην τηλεόραση. Όπως είναι φυσικό κανένας βολεμένος άνθρωπος του πνεύματος ή έστω του οινοπνεύματος, δεν βγαίνει από το καλοθρεμμένο καβούκι του να του χαράξει δυο φωνήεντα. Ποιος θα τον ακούσει όμως; Κανένας.
Τώρα από τη βουλή της Μοδιάνο, ως άνθρωπος του οινοπνεύματος να σου πω κάτι ρε ταξιδιάρη.
Δεν γνωρίζω αν τα εκατομμύρια βολεμένα όργανά σου,  ζήτησαν να τους σώσεις. Εκείνο που γνωρίζω είναι οτι η χώρα ΣΟΥ δεν έχει ανάγκη από σωτήρες της κλανιάς σαν και του λόγου σου, γιατί και όπλα και παγκόσμια κυριαρχία διαθέτει. Αλήθεια, ποιος άλλος σου ζήτησε να τον σώσεις και από ποια χώρα; Ααααα ναι μωρέ ταξιδιάρη, σου δώκανε 10 πόντους διαφορά από το αδερφάκι σου τον Κωστάκη με την βοήθεια κάτι μπαρμπάδων σου τύπου Αλαβάνου και άλλων φίλων. 
Αααα, μάλιστα αυτοί σου ζητήσαν να τους σώσεις. Ε, σώσε τους λοιπόν και μη μας ζαλίζεις τα ούμπαλα.
Θα κάνουμε όμως μια συμφωνία ρε ταξιδιάρη. Αφού σου πληρώνω όπως πάντα ως μεγαλομαλάκας και σένα και του συρφετού σου, σουίτες και άλλα ωραία για να το παίζεις πρωθυπουργοτάγκος και σωτήρας, ταξιδεύοντας για να σώσεις τη χώρα ΣΟΥ. 
Πλήρωνε και συ τα δικά μου ταξίδια και άσε να σώσω το τομάρι ΜΟΥ μόνος ΜΟΥ.
by Artinos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails

coutsobolitan tools