Coutsobolitan PhotoTrail

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Σκάστε!!!!!!


Πόσο τυχερός μπορεί να είναι κάποιος που δεν έχει ιδέα από τεχνολογία και δεν έχει κινητό;
Και δεν είναι μόνο αυτός αλλά και οι υπόλοιποι, μείων ένας ΜΑΛΑΚΑΣ που θα γκαρίζει στο δρόμο, στο λεωφορείο όπου στο διάολο πάει τέλος πάντων.

Εγώ έχω what's up, ΧΑ! ξέρεις τι σημαίνει αυτό, οτι το 2% που τους έχει ξεφύγει από την Πανελλαδική κάλυψη (?!) έιναι όλο στο σπίτι μου! Πέρα από τα τάματα που έχω κάνει στην Παναγιά την τηλεφωνήτρια, όταν θέλω να στείλω ένα μήνυμα ή να πάρω καποιον τηλέφωνο, είμαι τυχερή γιατί οι άλλοι δεν μπορούν να με βρούν παρά μόνο αν το θελήσω εγώ! Γενικά δεν είμαι και πολύ φαν των κινητών όποτε δεν βγάζω το άκτι μου στον δρόμο φωνάζοντας σαν να είμαι μόνη μου.

Όμως το  κινητό για ορισμένους εχει γίνει το τρίτο αυτί τους και η προέκταση του χεριού τους.
Τι είναι τόσο σημαντικό μωρή μπριζολοσκατούλα που θες να πάρεις τηλέφωνο μέσα στο λεωφορείο και να φωνάζεις για να σε ακούσουμε;;;
Το τζιν Replay; ΕΕΕ και, Χεστήκαμε...όπως χεστήκαμε και για τον γκόμενο σου..
Πολλοί φυσικά το κάνουν επίτηδες για δύο λόγους.

α) Για να δείξουν οτι έχουν το τελευταίας τεχνολογίας κινητό, με τα περισσότερα megapixel με αφή, με φραπεδιέρα, με σκατοσπρώχτη και γενικά οτι φανταστούν να κόλλήσουν σε αυτό που λέγεται κινητό. Αυτό που δεν έχουν καταλάβει όμως είναι οτι οσο πιο παλιό μοντέλο είναι τόσο ανθεκτικότερό είναι.

β)Για να δείξουν οτι έχουν φίλους και δεν ξεκολλάνε...
Μάλιστα, εγώ δηλαδή που δεν έχω σήμα και συνεπώς  μιλάω στο τηλέφωνο σπανιότα, δεν έχω φίλους παρότι βγαίνουμε σχεδόν καθημερινά; ΟΚ, αν έχετε τόσα πολλά να πείτε που δεν μπορείτε να τα πείτε από κοντά ΠΑΣΟ!

Το χειρότερο πράγμα με τα κινητά είναι να είσαι μέσα στο λεωφορείο μετά από μία κουραστική μέρα και να περιτριγυρίζεσαι απο 40 καθιστούς και 72 όρθιους μαλάκες που μιλάνε στο κινητό. Η βαβούρα είναι ικανή να σε τρελάνει... Τα  μηνίγκια μου είναι έτοιμα να εκραγούν από τη θείτσα δίπλα που δεν ακούει το κινητό της με Ringtone τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα, καλοκαίρι μήνα..Όταν όμως το ακούσει (υπόθεση κάνουμε), για να το σηκώσει θα γίνει όλοκληρη ιεροτελεστεία. Θα βγάλει από την τσαντάρα της όλα τα προσευχητήρια, τα Ευαγγέλια για να βρει τις γιαλαμπούκες της, θα τις βγάλει έξω και θα τις βάλει, μετά θα βάλει τα προσευχητήρια και τα Ευαγγέλια στην τσαντάρα της, αν αυτός που την καλέι δεν έχει πετάξει το κινητό σε κανένα τοίχο από τα νεύρα του και συνεχίζει να καλεί, ΤΟΤΕ ΗΡΘΕ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕ!!! Η θείτσα θα πιάσει το κινητό της - συνήθως με πορτάκι είναι- θα το ανοίξει, θα το πιάσει σαν να έχει στις χούφτες της νερό και θα πατήσει το κουμπί το πράσινο με τον δείκτη της! Τέλος τα μισά να ακούσει καλά θα ναι...

Υπάρχει βέβαια και η άλλη η μόδα που κάθε 6μηνο πάνε κάποιοι και αγοράζουν κινητό επειδή και καλά το μοντέλο που είχαν μέχρι πρότεινως ξεπεράστηκε και αυτό που είναι καλύτερο είναι ΤΣΑΜΠΑ! Τι λες ρε μαλακοχαζοβιόλη; Ο τσάμπα έχει πεθάνει, αλλά δυστυχώς οι μαλάκες σαν του λόγου σου δεν λένε να ψωφήσουν, ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ. Τα πάγια που σε δεσμέουν να πληρώσεις στη σύνδεση σου για να πάρεις το κινητό "τσαμπα" αρκούν για να πάρεις ενα scirocco αλλά εσύ είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ το ' παμε....

Δίνε λοιπόν τα λεφτάκια σου για παπαρομαλακίες όπως να πάρεις το καλύτερο κινητό της εποχής, τη στιγμή που έχεις φωτογραφική καλύτερη, έχεις mp3 μην σου πω οτι θα έχεις σίγουρα και το ipod touch και πάνω απ'ολα έχεις τσάντα για να τα βάλεις. Χέστηκα αν δεν θα χεις ψωμί να φας και θα πουλάς τα μπορυδέλα σου...
by tsaxpina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails

coutsobolitan tools